50 jaar geleden werd ik voor het eerst tante. Best vreemd want geen enkele vriendin had op de leeftijd van 14 jaar al de titel “tante”. Maar het was best wel leuk en eigenlijk werd het alleen maar leuker. We zien elkaar niet altijd evenveel maar als we elkaar zien is het altijd leuk en gezellig.
En nu is dit kleine meisje ineens 50 geworden en dat vierden we met een heerlijke brunch bij Kaap Steendam.
Nu kom ik even terug op de titel van deze blog, ooit heel veel jaren terug was dit een enorme hit in Nederland. Maar volgens nichtje Agnes ging dit lied over mij, want ik was toch Santa Maria. Want ondanks dat ik nooit tante werd genoemd, wist ze wel te vertellen dat ik haar Santa Maria was. Ere titel toch?

Ik ben het volledig eens met je nichtje. Santa Maria is een mooie eretitel voor jou!