Ben al weken aan de slag voor Zummerbühne maar kreeg ook de vraag van Theater over de Noord of ik hun een dag zou willen helpen. Kwam me totaal niet uit maar het leek zo leuk dat ik toch ja heb gezegd. Al was het alleen al om een aantal mensen na drie jaar weer eens te spreken. En wat was het leuk, al moet ikzelf bekennen dat we niet heel erg druk hadden. De talentenjacht was leuk maar de drukte kwam pas tijdens de avond en het Noord Nederlands Orkest. Nu heeft Winschoten 200 jaar stadsrechten en was dit de reden tot een feestje maar eigenlijk zou dit feestje ook moeten worden gevierd bij 201 jaar en alles wat er daarna komt.